Thursday, August 20, 2009

Huhuhuhuhu...

Owh...my blog..siannyelah ko..lame dah aku x update..hai...cam nelah...mase aku time bersemangat nak update sokmo, ade je yang nak mmbantutkan ushe dansemngt aku nih...Mane x nye, kat bilik ak bukan dapat wyerless pon..huih..Nak trun bawah blog dapat tu menglah dapat.Huih!..x kuase ak nak turun naik dari aras 3 tu semate2 nak update blog..x kuase aku..huuhuhu..tapi x pe..blog tetp ade dihati aku, walaupun kesetiaan terhadap blog tidak pernah terpatri..hehehe

Pada sesiapa yang dok melawat blog teman nih,,teman minta maaf bebenorlah ye..bukan ape..ade juga atas kesibukan teman ni..tapi jgn ghisaulah,,,akan datng, teman akan update..insyaalah..ha, kepada yang dok rungut j pasal blog aku ni x update2...diharapkan bersabar lah kome ye...

nak wat report praktikal yang dah berminggu bertangguh ni....then nak study...~nanananana~...

tata sume..assalamuailaikum...

No comments: