Thursday, July 2, 2009

Yahoo...!I'm back UDM...!

Alhamdulillah, jam 9.30 malam sok, maka akan betolaklah aku pulang ke UDM dan meninggalkan kampung halamn ku yg tercinta ini...Aku yakin..sdah pasti pas ni x de cuti yang panjng dah melenkan raye lah..x berpeluanglah aku nak balik agi..huhuhu..cewah..!cakap cam x balik terus je kan.. By the way.... 1) aku akan bertolak dgn mnaiki bas sani ekspress..bas yang mmng favourtku kalu nak balik...hihihi...sebb servicenye bagus, memng selesa, pemanduan yng berhemah dan cermat...-hrga xpenting, lebiy krang sme dgn bas len, yang pntng keselesaan....




2) aku sdah merncng strategi baru untk study sem baru ni...hahahaha..tggulah ko subjek law..aku akan pastikn ko dalam gnggamn aku..hahahahaha!!.....memng aku gelak jhat.. i'll manage my time properly..insyaallah.by the way ,subjek untuk sem ni ade 5 subjek law n satu subjek sampingan.

* Administrative Law
* Company Law
* Land Law

* Commercial Law

* Law of Trust

* Ulum Hadith

Am I ready For that?????-YES! IM READY....!





3)Many questions which is still playing around in my mind,ahak.ahak.ahak....Macam mana yek cara belajar dengan letcurer yang x pernah ajar kitorang sebelum ni???..hmm...Dok tengh pikir gak, senior mane yang aku nak consult t kalu berlaku kesulitan dalm subjek tuh?..huh!...kalu mmber luar aku dapat dah sape...hahahaha..dri UiTM...Siaplah ko ******!...ko jadi mangse aku...ahrg! yang penting aku kene mntak bantuan pada mereka yang ade pengetahuan ini semua...lagi ramai lagi bagus...bak kate owang.."malu bertanye sesat jalan"...aku x nak lah sesat....ha!!yang pastinye, kene consult dengn letcurer yang ajar tu jgak...

4) I'll take revenge......hahahahahahahah.....what for????>...Hanya Allah dan aku sahaja yang tahu..Sbb ia jadi pembakar semngt aku sehinga ke hari ini....Mari kta truskan langkah menuju ke medan juang ini....Salam Perjuangan Ilmu Buat Semua!!...

1 comment:

Notfah said...

Yup.. Perjuangan mesti diteruskan..