Tuesday, March 24, 2009

TEST CONTRACT II

Lame x update blog nih..Kerana kesibukan dan aku lebih mengutamakan yang lebih utama, aku kene korbankna diri aku dari mengupdate blog aku nih...Sem ni memang terase pemdek.. Sume kerja kene wat dengan rushing dan x boleh bertangguh....x update ni bukan bermakna aku dah xkan kongsi bercerita dah, dan aku ketandusan idea untk menulis...tapi....mmm.yang macm aku katekan td, aku lbih rela wat perkare yan aku rase lbih pnting daripada sentiase mengupdatelogaku nih..Lagi puyn bukannye wajib pun…Kalu leh, biar ade mood n idea aku nak tulis nn cerita, aku wat…Sebab kalu leh Aku x naklah cerita mngarut2 n meleret2 sangat..Nanti takut entry blog aku ni dipenuhi cerita yang berkisar hidup aku semata-mata.. Tak nak aku,”Masuk Bakul Angkat Sendiri" ...Nak wat pe... Kisah peribadi dan segala yang berkaitan dengan hidup yang terlalu sensitif untuk dikongsi, biarlah hanya aku dan Allah sahaja yang tahu..Kang cerita nanti, orang meluat pulak...hihihi..=p...

By the way, sok ade test contract...Ready??......Am I ready for dat?? ..mmmm.. Alhamdulillah.. ready...insyaallah. I hope so...hihihii..Tunggulah,,, sok nak gi berjuang...!Siap ko "Illegality".......tu tajuk yang masuk test sok tau..Best gak tajuk tu…. Punye banyk..Pergh....!Memang marvelous...Kes, fuh!..Usah cerite, nak mengingat macam dah nak masuk final dah ghupenye,,,,Punyelah banyak..Masyalaah...Tapi dengan waktu yang agak singkat dalam membuat persediaan untuk besok,, aku rancng strategi untuk menghdamkanya dalam kotak ilmu aku yang terletak di dalam kepala nih....huhuhuhu...ntak btol ntah idak strategi tuh…Yakin jelah…Nak uji Berjaya orx, tunggulah besok…Mudah2an x delah mane2 kotak tu bocor or berlubang...Walaupun pada hakikatnye aku berusaha menahan ia daripada berlubang dengan menampal dan menahannya sedaya yang mampu..siksa2.....nak keluarkan sok kene berhati2.. X le terlalu teruja sangat.. Takot, tercampur aduk untuk diletakan pada tempat yang sepatutnye,,,,Skema ayat…Okaylah..Time to sleep..Must get enough rest..Dats can give u energy for tomorrow...For tomorrow , it just dat, I wanna say Tawakkaltu 'ala Allah......Salam semua.. Gud Luck kawan2....=)

No comments: