Friday, May 15, 2009

Debat Integriti 2009 Kembali Lagi !!!!



Sebagaimana yang tertera, Pertandingan Debat Integriti kembali lagi..Maka pada esok hari akan bermulala pertandingan ini.. Sedihyne aku kerana x dapat bersama2 dalam perjunagn debat integiriti ini buat kali yang kedua.. Setelah pengalaman perataa sebelum ini aku hadir hanya sebagai penyokong dan pemerhati,,Kerana aku terlalu baru dalam arena debt.. Bermula dari situlah aku banyak belajar... Untk peluang yang kedua ini aku ada kekangan ynag x dapat dielakkan..Sedinhye.. Tapi x pe..Aku berdoa untuk perjuangan kalian dari jauh..Moga berjaya dan performlah yang terbaik ye...Hidup UDM!!!....Gud LUck to everybody..Aku yakin penyertaan kali ini mesti lebih meriah berbanding sebelum ini...

3 comments:

Anonymous said...

sian dayah..takpe2..nanti FOMCA bersedialah untuk latihan yang bertarusan..hahahah!! SELAMAT BERPRAKTIKAL!!

cahaya said...

huhuhuh..nak wat cam ne..insyaallah..wlaupun sibuk dengan praktikal.dayah akan cuba sedayanya untuk debate..just i ned ur support from all of u my seniors
..

Nabil Norhalim said...

terima kasih kepada kelab orator..dan tahniah atas perlantikan sebagai ketua unit bahasa melayu..alhmamdulilah..saya yakin dan percaya orator akan terus maju sebagai satu platform kepada perkembangan minda kepimpinan..

nabil_MPP