Saturday, May 10, 2008

Release2!!!


3 hari lepas men bowling, memg best..enjoy sungguh..dah lame x happy cam ari tuh..memg men sungguh2.y paling best , aku menang beb..selaku kak long...dats fair wat!!.. adik beradik lawan adik beradik..kak long. kak ngah, kak cax, kak chik n adeq..mase turn aku men tuh, aku dapt jatuhkan sume pin tapi problm skrin tuh, aku x abiskan pin..x paus hati sungguh...ape agi,,panggil lah abang yang jage kat situ..seb bek die btulkan..happy yang tadinya terencat, sambung balk..heheheh :).. pas men bowling g shopping plak...adik2 aku nak beli barang,,aku beli buah jer...n paling aku x lupe beli baju untuk anak-anak buah aku...rindu kat depe...huhuhuhhu..:(..ari tuh memng letih... dalah lapar...dpe pun lapar gak..dpe ajak makan tepi jalan...coz mmg lapar tahp cipan waktu tuh..aku pun same..tapi aku x lalu nak makan kat situ.. aku tahan je ler. pas depe abis makan , gi pasar payang plak tman adik n kak chik..kak ngah dgn kak cax g jmpe letcurer depe sbb nk serah report...aku makan kat pasr payanglah..x tahan sangat,,,perut dah menyanyikan lagu "Imran Ajmain" dah...aku makan sengsorang...adik n k.Chik beli cenderahati utk kayk..x kesah dah aku time tuh makan sengsorang..lapar punye asal..huhuhuhu..abis sume, petang balik..seharian kuar..pergh!!!memg puas..hihihihi...

No comments: